zondag 8 november 2009

laatste bericht vanuit Baía da Traição en Brazilië

ola thuisfront,

ik dacht ik blog nog eens om aan het belgenland wa te melden! euhm eergisterenavond was zo ongeveer de moeilijkste avond ooit… ik had namelijk een meisje leren kennen,yasmin, die geen vader meer had en altijd nr mij kwam… die avond moesten we al wat afscheid nemen van de kinderen … zo ongeveer het moeilijkste dat ik ooit gedaan heb … haar mama vertelde mij dat ik als een tweede papa voor haar was!!! het was verschrikkelijk…op zo’n moment ben je echt blij dat je met een groep bent> en wat voor een hechte!

verdere uitleg volgt nog want anne wilt de pc meenemen naar het internetcafé!!

dikke kus aan iedereen daar …

XXXXX

ps: eline kmis u pianospel :D komt ie mij in slaap spelen vanavond? en check de datum trouwes!!

pps: dit is waarschijnlijk het laatste bericht dat we kunnen sturen .. ik zal mijn best doen voor het vervolg maar anders horen jullie het nog wel daar!

Kmis jullie allemaal maar zou hier zou blijven wonen!!

ppps: ik ben bruiner dan jullie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hii Julie hiier ! x
Alles verloopt hier ng altijd chillekes ;)
Dit Is de laatste keer dat ik kan schrijven J
We zitte nu de laatste 3 dage in’n strandhuisje aan de zee Egt MOOOOOOI
Ik mis sommige Belgische dingetjes wel, mr da gemis wordt goe ingenome door alles wa’r hier gebeurt en wat we hier doen J
Binne 3dage zijn we”r weer eh !
Dikke warme kusjes vn Julieee ^^
Kzie jullie graag <3

Aan SHARON !

Hoe ist met u?
Speciaal een berichtje voor u, omdat
ik u nog iets moet zeggen eh… J

Ne GELUKKIGE VERJAARDAG voor gisteren..

Heb je goed gevierd meisje?
Ik kon gisteren niet op de pc want we zaten bij Jef Floren.
Nu zijn we de laatste twee nachten
voor te ontspannen in huisjes op het strand… ZOOOOOO tof !!

Ik ga u ALLES, tot de stomste dingen toe, vertellen !

Lotte & Sharon; mis jullie ze J

Liefs aan iedereen !

Trijn

Heeeyz,
Ik verwachte wel een antwoord e mannekes XD. (Mama & Papa & Bertje)
Dus kdacht kzal dan ng mr eens iets schrijven da jullie dan toch hier op gaan antwoorden
Bertje: (Waar blijft den uitslag van den Beerschot XD )
Mamsie, Papsie & Bertje: Hoe zit het nu vr de woensdag? Hebde al gecommuniceerd?

XXxxxxx Salu ( laatste bericht vanuit het Zonnige Brasil )

@ouders: zie mr dat zwembad klaar staat alsk thuis ben ;) Xxx tot binnenkort.. Kussies
@Bertje: Antwoorden?...:P en vr de woensdag miss? Xxxx HVJ!!!! tot snel;):P

Van Fien Wolfs !

Hééj mama, papa, Dries, Pjotr,…

Yes, nog eens een berichtje van jullie! Ik ben eigenlijk wel blij dat je me niet hebt gezegd dat jullie gingen skiën. Jij kent dus duidelijk je dochter hé mama! Ik zou me ongerust maken. :p Amai, nu zijn de dagen echt wel snel voorbij gegaan. In het begin duurde de dagen lang (wat ik niet erg vond) maar nu vliegen ze echt voorbij! Niet normaal! Binnen 4 dagen ben ik al terug in België. Ik denk dat vanaf dat ik in het vliegtuig zit en mijn thuis ruik, ik echt naar huis ga willen. Je kijkt dan niet echt meer uit naar iets, de fantastische tijd in Brazilië is voorbij… Ik hoop dus dat ik lang ga slapen in de vlucht Recife – Lissabon. We vertrekken om 23u30 dus ik denk dat ik dan wel zal kunnen slapen. Ik zit momenteel met Suzanne in een hangmat in een huisje met zicht op het strand. Het zit niet echt comfortabel maar het is wel gezellig dus... Gisterenochtend hebben we afscheid moeten nemen van alle kindjes en dat verliep niet zonder tranen. Zelfs onze jongens waren emotioneel! Vooral het moment waarop de bus vertrok en we besefte dat we ze nooit meer gingen zien was verschrikkelijk! Maar ze zullen allemaal voor altijd in ons hartje zitten. Gisterenavond hebben we een processie meegedaan en vervolgens een mis gevolgd. Ik, Emilie & Suzanne hebben ze van buiten gevolgd omdat het volzet was. We zaten op een bankje en werden aangegaapt door een kring mensen rondom. We waren dan vanalles in het Nederlands tegen hen aan het zeggen maar ze begrepen het natuurlijk niet! Wij wel! :p Wij begonnen daarom kei hard te lachen en zij ook. Het grappige was dat wij hen wel begrepen. We zitten dus nog 2 dagen aan de zee te rusten en te bekomen van al onze avonturen. Familie en vrienden, dit is mijn laatste blogbericht vanuit Brazilië! Tot over een paar dagen en weet dat ik jullie allemaal heel graag zie!

X

Fien

Van Suzanne & Fien Wolfs:

We willen hier in dit fantastisch land blijven.
Een paar dagen rusten aan de zee voor we terug vertrekken naar België!

Lachen en wenen, we doen het hier allemaal!
Onverwachte uitstappen is hier niet ongewoon.
Vallen uit bomen, bloedbleinen opdoen, door bedden zakken, gewiste foto’s, geen water hebben, verbranden, op hol geslagen paard, kikkers en padden op bezoek in de badkamers, seksende tarantulla’s,… we maken hier vanalles mee!
Elke dag leren we nieuwe, lieve en open mensen kennen.

Bonen zijn hier dagelijkse kost.
Rondtrekken met de bus en prachtige landschappen bezichtigen.
Afscheid nemen, daar zijn we allemaal niet zo goed in!
Slaap tekort door vroeg op te staan.
Integreren in Brazilië
Lekker verwend worden door Pater Jef Floren.


piep mammie en pappie

we zitten nu aan de zee maar daar ben ik niet zo voor.
de laatste dagen zijn gekomen .
straks ben ik terug thuis en vergeet die jas niet op de vlieghaven.
als ik een verzoekje mag doen kunnen jullie als ik thuis kom en pizza maken daar heb ik nu eens echt zin in!
alles goed, toch beetje bruin, en nog steeds gezond.
geen zorgen, amuzeer u op verlof en tot binnen een paar dagen.
dit is het laatste berichtje.

kus kus marjolein

13 opmerkingen:

  1. Heeeeey Fien!

    Het is Nicolas hier! sorry dat ik nog geen berichtje heb kunnen plaatsen maar ik heb gewoon nog geen tijd gehad deze vakantie!
    Hopelijk amuseert ge u daar een beetje, maar u kennende zal dat wel zo zijn :) Neem ook maar véél fotos zodat ge die allemaal kunt laten zien als ge terug zijt! Nog 4 dagen en het is zo ver:) Kom heelhuids terug hé ;)

    xxxxx

    Nicolas

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Dolly,
    'k Heb net foto's van u en anderen gezien op facebook:je STRAALT! En Emilie heeft ook via facebook berichtjes gehad van Gustavo en Renato en...('I am miss you')Ik was al ontroerd bij 't bekijken van de foto's...Papa en ik hebben 'n fantastisch weekendje gehad in Lanaken- je hebt 'n DIKKE kus van hem trouwens!Spot nog vele zeekoeien en kom veilig terug thuis!!!Tot woensdag en love you!!!Ons Koeke XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
    PS: Erik, veel groetjes ook voor jou!!!Aan iedereen trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Juliiiéééé !!! Haai die chiller !

    Aaaaaah ! Je komt bijna terug !
    Watch out ! 'K ga u echt platnijpen als 'k je terug zie, denk ik ! :D

    Mss lees je dit berichtje al niet meer..
    Maarjaaa..dan heb ik m'n klapke toch nog eens gedaan eh !

    Geniet nog van die laatste dagen, die ongetwijfeld minstens even UNIEK gaan zijn als alle vorige..
    Om nooit meer te vergeten...

    De grote zus.. x!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Julie,
    mama nog een keer. 'k Ben content je nog eens te lezen. Wij zijn juist terug van de PROMS en een etentje met papa. Alles ok dus !! K'wens je nog zalige dagen daar in je strandhuis, geniet er ten volle van en tot woensdag. Kusjes, mama.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Belleke,
    Nog een laatste berichtje ... als je het nog kan lezen: geniet nog van een beetje rustig aan en kom veilig terug!
    Tot woensdag.
    xje van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stekkz - Broer isabel8 november 2009 om 21:47

    Voor wat moet ik oppassen zusje? ^^

    nog geen negerinnetje geworden? :p Ni te warm? ;D
    tot woensdag ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Fien,

    Hier waarschijnlijk ook ons laatste berichtje. Ik moet eerlijk bekennen dat je nu al wel lang genoeg weggeweest bent en dat het stilaan tijd wordt dat je terug bent. God meid wat begin ik je te missen! Ik hoop dat je nog lekker kan genieten van je laatste dagen in Brazilië.
    xxx
    Ik zie ge zoooo graag!
    Mama

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Suzanneke xxxxx... kheb echt al geantwoord hoor ;) kzou de reacties van sao josé maar is checken helemaal vanonder ;) kmis je zoo hard !!! :(
    dikke zoen(en)
    Xxxxxxxxxxxxxxxxxx HVJ!!!!!!!!

    Bertje,koala,...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schat,
    je mag gerust bruiner, mooier en wijzer zijn, laat ons dan het ongeduldigst zijn om je terug te zien !!Ben echt blij nog ff iets van je te horen, en vooral om te lezen dat je steun en babbels vindt in de groep..
    en het is duidelijk dat dat lieve meisje ONZE papa nog niet gezien heeft, hé ventje ?! trouwens ik ben er zeker van dat niet ver van ons ook een meisje woont dat meer in je ziet dan gewoon...een jongen ;)
    ben er zeker van dat je dat daar schitterend doet en dat je je ook uit zo'n situaties met de nodige charme en empathie weet te redden.Het is zo'n klein beetje het loslaten van je eigen kind...Ventje, geniet van de laatste stranddagen en vooral van de toffe groepssfeer want die blijft dubbel zo magisch in Brazilië xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Iabel,

    Zo te lezen hebben jullie daar een boeiende "vakantie". Een ervaring voor het leven. Spijtig dat dit zo snel voorbij vliegt. Alvast een goeie reis terug naar ons natte Belgenlandje !
    Mai

    Belleke,

    Ik wens je ook een veilige terugreis. Ga ik je nog wel herkennen, want je bent waarschijnlijk wel een beetje zwart? Geniet nog van de laatste dagen

    En tot woensdag.

    Dikke kus, pap

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dag Lore,

    ik weet niet of je dit nog kan lezen maar geniet nog van je laatste dagjes aan zee.
    En dan is het weeral tijd om te vertrekken he.De tijd gaat snel, maar ik zal wel blij zijn je terug te zien met al je verhalen en veel ervaringen rijker.

    Een goeie en veilige vliegreis en tot woensdag!

    een hele dikke knuffel
    mama

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag Jo en inge,

    Hier is iedereen al weer terug naar school vertrokken. Simon had liever nog wat langer vakantie gehad. Voor jullie is het nu ook heel hard aan het korten, ja zelfs de integralen liggen al op de loer.
    Wij beginnen in ieder geval toch al af te tellen naar woensdag en kijken uit naar jullie verhalen; Geniet nog van de laatste dagen en breng wat zon mee naar ons winderig, kille België. Inge, ik zal papa proberen te overtuigen van het feit dat je de eerste dagen toch dat speciale plekske in de living nodig zult hebben.

    We wensen jullie allemaal een veilige, behouden terugvaart
    Dikke kussen, mama

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Pieter

    was een leuk berichtje (ik dacht dat ik het laatste al had gehad, maar blijkbaar toch ook een pc gespot in die strandhutten, luxe?) :)
    Beestje, ik speel piano wanneer je maar wil!
    (alleen niet na 22u, of ambras me de buren he)
    Maar kom eerst maar naar huis
    want begin u ferm te missen..

    dikke kussen,
    slaag al uw herinneringen NU op! xx

    BeantwoordenVerwijderen