woensdag 4 november 2009

Isabel in Brazilië part 4

Gegroet allen! Vandaag niet vele te vertellen, heb zo ongeveer de godganse dag in de bus gezeten. Smiddags hebben we gegeten in een restaurant dat we zagen in een film. Wat ik wel al kan zeggen is dat dit hoogstwaarschijnlijk de vermoeiendste dagen gaan worden hier in Sao jose do egito want we worden geen moment met rust gelaten door de kinderen hier, leuk maar vermoeiend.

@Familie Haems: Was het een leuke halloween - tocht? Volgend jaar ben ik er bij!

@ Neretva: Hopelijk lukken de repetities goed voor 8november? Hoe was eigenlijk het verdict van Bart over de voorbije concerten?

@ Benjamin: IK HOU VAN JE! En ik mis je… Hoe is het met je ziek zijn? En met de stage?

Maar nu vraagt Clara mijn aandacht een kindje hier op straat en ga ik daar dus mee spelen ;-)

5 opmerkingen:

  1. Dag schat :-)

    Gij kunt dat aan, wat ze u ook toesmijten.. :)

    Ziek zijn betert, tegen dat gij terugzijt ben ik weer helegans in orde!
    En straks men eerste uurtjes stage doen (om 8u al :()

    Ik hou van je,
    amuseer je daar men liefste :-)


    Benjamin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ho Isabel,

    Als ik nu weer je verslag lees van de voorbije dagen en ook van jullie aankomst in Sao Jose do Egito, denk ik inderdaad dat jullie enorm veel moeten ervaren. Ik kan me waarschijnlijk niet goed voorstellen wat jullie zoal beleven. Ik denk dat dit enorm moet zijn. Is dat niet moeilijk, al die gevoelens, die indrukken en diene impact op jullie zelf? Want op zone korte tijd dit meemaken zal wel (zoals ik lees) veeeel indruk achterlaten.

    Hoe was het met Clara, leuk om mee te spelen?
    Geniet er maar van en to volgen berichtje.

    x papa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heyyyyy isà,

    Alles cva ginter? We missen je!! mijn gsm heeft ineens een heel aantal smskes minder te versturen nu ge weh zijt!!;)
    Schattig dat die kindjes echt an jullie hangen, wat eigenlijk wel een beetje logisch is!!

    Ik wil ook daar zijn!! de afgelopen dag heeft het hier bijna heel de dag geregend en gegoten, en daar zal het zonnetje wel weer de overhand hebben gehad zeker;)

    Hoop dat je er iets aan hebt dat ik heb geschreven;)

    Amuseer je nog en onthoudt alles goed om te kunnen vertellen he!!!

    dadakes Dikke kus

    Marijke

    PS: In de klas was het maar raar en stil zonder u ze;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Belleke,

    Fijn dat je het zo goed stelt!
    Ik ben heel erg benieuwd om je verhalen life te horen. Ondertussen zijn jullie al bijna een week weg. De tijd vliegt...! Geniet er maar ten volle van.
    Spelen met kindjes... dat is echt iets voor jou... ! Dat heb je altijd graag en goed gedaan.
    Ondertussen is het hier gestopt met regenen. Maar het is wel flink afgekoeld.
    Ook Mammie en Opa lezen je berichtjes wel, maar ik denk niet dat ze goed weten hoe ze iets moeten terugsturen. Is beetje ingewikkeld, he, voor hen... Maar ze lezen het dan toch al ....
    Voor de rest: alles kits.

    Tot in een volgend berichtje.

    Dikke kus van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Isabel!!
    Mis je glimlach!!
    Mis je enthousiasme!!
    Mis je aanwezigheid!!
    Maar ik hoor dat het super is daar!!
    Maar kom toch maar naar huis!!=p
    en breng een beetje zon mee, please :d
    dikke kus!!
    sarah

    BeantwoordenVerwijderen