vrijdag 30 oktober 2009

Voor iedereen die mij toevallig kent ^^

Dag lieve mensen

Als Trijn te zijn, heb ik op het moment geen last van de jetlag>
't was echt lang vliegen, maar ook leuk om eens alles in een vliegtuig mee te maken.
We kwamen rond middernacht aan in Santa Clara.
Op de busreis daar naartoe voelde ik me vrij leeg want ze hadden de eerste indruk gezien. Echt pakkend..
Het is hier echt mooi, en ONGELOOFLIJK anders dan Belgie !!

Janiek, nu besef ik heel hard waarom ik hier ben ! Zeker nu, want
we zitten op het moment in een blinden en doveninstelling !
Hoe de mensen hier met elkaar omgaan is super. Ik denk dat ik hier toch maar blijf... ;)
Het is hier wel heel warm !
We hebben ook net een feestmaal gekregen en gedanst.
Fien en Sharon, op jullie Birthday probeer ik hier op te schrijven !!

Ik wil graag stoppen want ze gaan voetballen met de mannen hier.. Althans, ik ga naar buiten maar misschien hou ik het bij supporteren met gebaren. :)

Veel liefs, Trijntje

5 opmerkingen:

  1. Dag lieve Trijntje

    Veel dank voor je snelle berichtje!
    Veel dank trouwens aan alle schrijvers voor de enthousiaste en leuke nieuwsjes. Het lijkt wel of jullie daar al enkele dagen zijn: Zoveel indrukken, zoveel ervaringen!
    Hier alles naar wens. Het is ruim voorbij middernacht en ongeveer ingepakt voor ons familie-herfstweekend. Lotte is mee naar het concert van papa. Ze zitten op een goeie wei denk ik... Jana is hier tot morgenvroeg en dan halen we Thibaut en Charlotte op voor de rit naar Montenau. Aangezien nonkel Erwin steeds voorzien is van de nieuwste snufjes, kunnen we misschien wel bloggen vanuit de abdij. We hebben jullie adres op zak!

    Geniet, leef, leg contact en heb veel aan elkaar.
    Dikke kus Trijntje en vele groeten aan alle bekenden!

    mama

    Dag Lieve Trijn


    Juist terug thuis van een heerlijk concert. En bovenop dat geluk, nu ook jullie eerste berichten kunnen lezen.... Ik haast me dit bericht te versturen; het verslag van Montenau volgt zo spoedig mogelijk. Geniet van het land, de mensen en je reisgenoten.

    Papa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mijn lieve trijn,
    blij dat het daar zo goed meevalt!
    geniet van eht zalge weer..
    en hopelijk kom je tog nog mee naar huis he.. :)
    hoe vond je het berichtje in je flair??
    haha ik heb btw uw briegje aangekregen,
    't was een super verassing, het klopte wel niet echt helemaal, om 9 uur las ik hem al, maar ja toen was je natuurlijk nog niet ginder he ^^
    maar ik ben is door,
    de familie is opbezoek dus ja..
    meid amusseer u, en laat ef en toe iets van je horen he!
    <3 groetjes sharon uit het koude België

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Trijn,

    ik had beloofd aan Sarah dat ik een berichtje voor haar ging posten, maar ik kan precies alleen maar reageren op de berichten die jullie gepost hebben. Wil je haar heel veel groeten doen?

    Geniet ten volle van alles, met z'n allen!
    Groetjes aan iedereen daar!
    An Weyns

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag mijn liefste Trijn!

    Oh, ik was zo trots dat ik in je berichtje stond! Geniet er maar enorm hard van, ik en nog vele andere Brasilers zijn echt jaloers op jullie! Zéker genieten als jullie in het gemeenschapshuis zijn! Ik ga proberen de blog nog in het oog te houden, maar volgende week wordt druk! & vergeet zeker je dagboek niet up-to-date te houden anders ga je er nog spijt van krijgen!
    Beleef het schoon.
    Véel liefs, janiek.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Trijntje!
    Ik was al bijna vergeten om is te kijken naar de blogs hier, haha!
    Het lijkt daar allemaal super, ik ga volgende jaar ook sowieso.
    Ach, geniet nog maar van de warmte,
    dan moogt ge als ge terugzijt in Belgiê
    alles nog is vertellen ;)

    Kus, Aline

    BeantwoordenVerwijderen