vrijdag 30 oktober 2009

Isa op ontdekking in Brazilie!

Aaaargh: Ik had juist een volledig bericht getypt maar alles is weg ineens, stom qwertyklqvier :-(

Jihaaaaaaa, ben veilig en wel aangekomen hier, Isa in brasil is een feit! Hier vfalt veel te beleven! Vandaag al heel wat "gezien" Eerst een project voor eerlijke recyclage en daarna wilden we eigenlijk door die gemeenschap (favela) gaan, maar uiteindelijk ging het nier door omdat het bleek dat er een politieactie aan de gang was voor veiligheid...
Nu zijn we op een school voor blinden, doven, ... waar cursussen en dergelijke voor georganiseerd worden, een geweldig intiatief... Hier kunnen leren zelfs blinden met doven te communiceren!


@mama en papa: Jullie dochtertje is veilig aangekomen en leeft nog steeds. Ze "geniet" met volle teugen van het hele gebeuren, ze "ziet" hier veel.

@Seba: Heej broertje, super da je nog belde vlak voor je les! Braaf zijn he ;-) btw, heb je je verjaardag al gevierd? Hoe was het? Vertel mij later er alles over :-)

@ Lien, Eveline, Sarah, en de rest: Stiekem mis ik jullie want ik hoor en zie jullie de laatste veel te weinig, en ja nu kan ik niet met jullie afspreken in de vakantie he, das voor een andere keer ;-)
Maar ook al ben ik er niet echt zichtbaar, stiekem ben ik er wel ;-)
En nee, ik ga geen braziliaantje meenemen :-)

@5H1: Mannenkens en vrouwkens, wie heeft er gewonnen met de rugby? Prettige vakantie!

@ de Neretva: Die concerten waren weer geweldig leuk! Stiekem mis ik muziek hier wel hard... Speel en repeteer nog goed, amuseer jullie den achtste en eet een extra pannekoekje voor mij ;-)

@BENAJMIN: Mijn hartje ging tekeer toen ze mij kwamen zeggen dat er iemand iets gepost had en dat ze dachten dat het voor jou was :-) Ik hou zielsveel van je!
Wow eerste dag pc, da hadde nie verwacht he? :p En ik kan wel typen maar niet op een qwertyklavier :o... Men liefste, maak je geen zorgen, ik leef nog steeds en anders dan hoor je het wel he en dan kan je die ene wereldreis maken ;-) Rollebol :p

Salutos
Xxx
Isa!

10 opmerkingen:

  1. Hey Braz'ers,, oa(Isabel, Pieter, Kathleen, Lith, Inge, Simon, Fien,.. en al de rest die ik ken maar ben vergeten... Sorry daarvoor :p)

    hier een mailtje vanuit het toffe en koude België.. Hier gaat alles zijn gewone gangetje, alleen worden jullie super hard gemist.. En hebben jullie vandaag geen knuffels gekregen (was knuffeldag vandaag).
    Dus dan stuur ik mijn kunffels maar via mail op ee!!

    Amuseer jullie daar nog goed,
    Dikke kussen en knuffels vanuit het belgenlandje,

    Lien (de Lwe'er)

    Btw Simon: Happy Birthday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Belleke,

    Blij dat jullie goed zijn aangekomen! en dat alles OK is. Hier hebben we nu nog een dagje mooi weer gehad, maar ze voorspellen vanaf zondag regen ... Geniet dus van de stralende zon en zeker van een onvergetelijke reis.
    Jullie hebben blijkbaar al een hele boeiende dag achter de rug. Leuk!

    Dikke kus van mama

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Coucou Simon,
    Bon anniversaire de nous 5, on espère que tu t'es tapé plein de belles Brésiliennes pour tes 17 ans. Même Marcone a essayé de t'appeler pour ton annif. On espère que le 'Vlaamse knuffldag' a bien marché pour toi. On a bu et mangé à ta santé. Grosse leche de Boby et gros bisous de nous. On t'aime et on pense à toi! Bonne chance! x Maman, Papa, Magali, Olivia, Hadrien et Boby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gvd, al men tekst weer kwijt :-(

    Dus, iets gelijkaardigs.


    Dag schat :-)

    Gij zult da wel leren, typen op qwerty ;-)
    Moest het mogelijk zijn, zou ik het liefst niets horen (je weet wel wat ik bedoel), want je betekent toch net iets te veel voor me om zomaar kwijt te raken...

    Heb hier zo meer als 2 dagen zitten prutsen met men internet (kan sommige sites gwn niet bereiken, zoals deze hier o_O) dus men antwoorden komen traag over ;D


    Hmm, ik hou van je
    mijn liefste meid...

    Ik hoop dat je je amuseert en je veilig houdt :-)


    M'n rollebol, ik mis je


    P.S. Ik mag dan wel elke dag bezig zijn met competoeters, maar vraag me niet hoe ik men naam hier op krijg ;D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ohja,
    ookal moet ik het helegans alleen doen,
    ik zal ervoor zorgen dat Isa de meeste comments heeft ;D

    Totnutoe winnen we ^_^


    (en eens testen met die Post-naam Ö)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jolien en jolien3 november 2009 om 17:45

    hey pieter jolien thiers is een week bij mij om te slapen (en te lachen ,lol maken,gieren en brullen,...)we zijn vandaag naar wijnegem shopping cetrum geweesten hebben lekker veel ge kocht.woensdag gaan we zwemmen in de waterperel(lier). donderdag gaan we een filmmiddag houden met popcorn.vrijdag gaan we naar technopolis.groetjes van jolien en jolien de liefste van de hele wereld toestemming van j&j (heel belangrijk)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Doortje (Van Peer),

    Net de championsleague gezien en ik moest natuurlijk aan je denken. Milan tegen Madrid 1-1. De eerste helft was goed de tweede naar 't schijnt ook (ben in 't slaap gevallen). Maar nu belangrijker: hoe is 't daar? Alles OK? Al veel beleefd? Zo te lezen hebben jullie daar een fantastsiche tijd. Alles vertellen als je terug bent hoor. Sarah komt net binnen. Ik moet veel groetjes doen van haar. Haar Steve is vertrokken op cursus. Nu is ze triest. Maar ik moet afsluiten, want ze wil zelf een berichtje schrijven. Veel dikke kussen van je allerliefst peter van de wereld, je nonkel oom Dirk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Joehoe!!! Ik zou kunnen vragen hoe het daar is en wat jullie al allemeel hebben gedaan, maar aangezien ik dat veel liever live hoor en omdat het waarschijnlijk veel te veel is om in een berichtje te sturen, vraag ik het dus niet!! Wat ik wel boeiend genoeg vind om te zegeen is:
    Dorien:Ik mis je
    Fien:Ik zie je graag
    Caro:Ich liebe dich
    Boys(Simon,Pieter,Erik):Love you all
    Suzy:Like you!
    Lith:Ik hou van jou
    Katleen,Annelies,Lore,...:Je t'aime
    Ik hoop dat ik niemand vergeten ben, zowel: sorry!!! Ik zie er al naar uit om alle spannende verhalen te horen!! Steven is inderdaad op cursus, dus blijf ik hier helemaal alleen achter in stom België! Kmoet nu gaan slapen, dus: nog héééééél veel plezier allemaal!!! Geniet ervan!!!! Dikke dikke dikke kus van, of course, the one and only Saaar

    PS: Nog eens ne gelukkige verjaardag hé mateke!! Khoop dat het een onvergetelijke verjaardag was en u cadeauke krijgt ge als ge terug bent hé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooh

    Benjamin zegt ook competoeters!!!! Super!!! Bij ons thuis zeggen we dat ook allemaal!

    @ benjamin: ik vind je een super vriend voor isà!! soigneer ze en als ja haar iets aandoet zal ik ervoor zorgen dat je er niet goed van bent;);)

    Dag allemaal, was even een klein intermezzo

    Xxx

    PS @ Isà: mijn vinger doet pijn!! heb gisteren op de scouts aant schuren geweest en ik ben der zo lang mee bezig geweest dak door mijn vel zit!! v****mme....

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen