vrijdag 30 oktober 2009

veilig aangekomen...

@ luc en karen:

hei parents pieter hier...
zijn veilig aangekomen na een lange en vermoeiende vlucht van een goeie 10u!!!
vandaag zijn we om VIJF uur opgestaan en na een bangelijjk ontbijt zijn we vertrokken naar
het recyclagecentrum... na daar even een handje te hebben toegestoken zijn we vertrokken naar een school voor blinden en doven waar iedereen versteld stond van hun knappe communicatie..
we hebben hier ook juist gegeten en we hopen straks te kunnen voetballen tegen rasechte brazilianen! veel groetjes aan iedereen daar en geef jol ne kus van mij!

@ lies en tess:

het is hier bangelijk :) kdenk veel aanu !!

@ eline:

ola alles ok daar ?het is hier echt hartverwarmend...
ben bijna trug :D
XX

3 opmerkingen:

  1. dag Lore,

    Blij dat jullie goed aangekomen zijn.Geniet er maar van en maak er een leerrijke reis van.Ben benieuwd hoe je het stelt ginder.
    Hier is het momenteel maar duister weer,maar niet koud.
    Jullie hebben al veel gedaan las ik.Maak er maar een fijne tijd van!!Tot de volgende keer
    Dikke kussen van
    mama,papa en Dries

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hej Pieter, Trijn, Emilie , ...

    Ik heb jullie blog al elke dag gelezen :)
    Hier in België is het op het moment koud, grijs en regenachtig weer. Bij jullie is het ongetwijfeld beter.
    Door jullie verhalen te lezen, komt het gevoel dat ik had 2 jaar geleden weer helemaal terug, ook al hebben jullie al wat andere dingen gedaan. Het is in elk geval tof om te lezen dat jullie jullie daar zo goed amuseren (ik had niet anders verwacht) en geloof mij, er staan jullie nog geweldige dingen te wachten!

    Geniet er elke moment van en ik wacht nieuwsgierig op jullie volgende verhalen!

    Dikke kus, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hej Pieter

    kdenk vaak: kwil naar brazilië!!
    lekker warm, mooi land, leuke bevolking, kunde u daar is NUTTIG maken..

    Ben juist terug van weekendje vermeirens. 't was echt plezant & we hebben het wa verlengd zoals ge ziet :)zalig goei wandelweer => kheb er 25 km te voet en 'weinig' slaap opzitten... ma bon.
    ik vertel de verhalen wel als ge terug zijt want weet niet hoeveel mensen dit kunnen lezen, hehe.

    bent u maar bewust van het reisje want ik denk niet da ge da nog veel gaat doen (om even spiritualistisch uit den hoek te komen:)
    Weet ge wa ik ga doen, iets veeel leuker:
    algemene chemie en fysica leren, 't schijnt dat dat moet..

    have fun, denk aan de havaiana's en
    Groetjes aan de bonobo's
    kus x dingske

    BeantwoordenVerwijderen